Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over onze activiteiten, producten of over je bestelling? Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Stel deze dan via het contactformulier.

Je vindt deze via deze link: algemene voorwaarden.

Op elke pagina in de webshop zie je bovenaan je huidige tegoed staan. Benieuwd naar een overzicht van je tegoeden en bestellingen? Ga dan naar tegoeden.

Het assortiment in onze webshop verandert van tijd tot tijd. Artikelen die uit het assortiment zijn gehaald, kun je niet meer bestellen.

Dit kun je melden via het contactformulier. Na ontvangst van je melding nemen we zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.

Op elke pagina zie je bovenaan je huidige tegoed staan. In de catalogus kun je filters instellen om de activiteiten en producten te zien die je kunt bestellen.

Je kunt alleen bestellen met het aantal tegoeden of met je Vitality Voordeel dat bij het product vermeld staat.

Het wijzigen van een geplaatste bestelling is niet mogelijk. Cadeaukaarten, vouchers en tickets kunnen niet geannuleerd of geruild worden. Fysieke producten kunnen wel geretourneerd worden. Dit kan alleen als je je retour binnen 14 dagen na aankoop meldt en het product in originele staat is.

We proberen je bestelling zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 5 werkdagen te leveren. Duurt het toch langer? Dan ontvang je nog een e-mail van ons.

Heb je ook geen e-mail van ons ontvangen? Meld dit dan via het contactformulier. Na ontvangst van je melding nemen we zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.

Dit kun je melden via het contactformulier. Dan ontvang je binnen 2 werkdagen een retourlabel om het beschadigde product kosteloos terug te sturen. Ook zorgen we dat je een nieuwe versie van het product ontvangt.

Dit kun je melden via het contactformulier. Dan ontvang je binnen 2 werkdagen een retourlabel om het product kosteloos terug te sturen. Ook zorgen we dat je een nieuwe versie van het product ontvangt.

De garantietermijn verschilt per product en per leverancier. Stel je vraag met vermelding van het specifieke product via het contactformulier. Dan informeren we je zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 2 werkdagen over de garantievoorwaarden.

Dit kun je melden via het contactformulier. Geef door welk product het is, wat er kapot is en wat het bestelnummer is. Na ontvangst van je melding nemen we zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.

Via het contactformulier meld je je klacht makkelijk online. Na ontvangst van je klacht nemen we zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.

Onder 'Statusbeloningen' vind je je huidige status en welke beloningen je daarmee verdient. Zodra je een hogere status bereikt worden nieuwe beloningen ontgrendeld en kun je die direct bestellen.

Dit verschilt per a.s.r. Vitality partner. Bij elke beloning vind je informatie over hoe je deze kunt gebruiken en hoe vaak je deze kunt inwisselen.

Je kunt maximaal voor één cashbackproduct korting terugverdienen in dezelfde periode. Na afloop van de cashbackperiode van 12 maanden kun je opnieuw een cashbackproduct kopen. Meer weten? Ga dan terug naar 'Maandbeloningen' in de a.s.r. Vitality app.

Staat je vraag hier niet tussen? Neem contact met ons op